Конкурс на посаду
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169, Підкамінська селищна рада, оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 1 штатна одиниця,
державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 1 штатна одиниця,
спеціаліст – землевпорядник ІІ категорії – 1 штатна одиниця.
Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста, знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами щодо реєстрації місця проживання, адміністративних послуг; знання комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та мереж передачі даних; знання основ діловодства; вільне володіння державною мовою. Претендент на вакантну посаду начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Підкамінської селищної ради повинен мати організаторські здібності, фізичний та психологічний стан, який не перешкоджає виконанню професійних обов'язків.
Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку). Знання чинного законодавства України, у тому числі з питань діяльності органів місцевого самоврядування, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», вільне володіння державною мовою, володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача, вік кандидата на посаду не повинен перевищувати граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше 1 року.
Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста - землевпорядника ІІ категорії: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; знання діючого законодавства України відповідно до професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій необхідно зазначити про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– автобіографію;
– дві фотокартки розміром 4х6 см;
– копії документів про освіту;
– копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного номера;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
– копію документа державного зразка про середню/вищу освіту, в якому зазначено про вивчення предмету/дисципліни, що підтверджують знання української мови або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, довідки, рекомендації, наукові публікації тощо).
Посадові особи, які працюють у органі місцевого самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці, переліку питань для перевірки законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень, тощо надається секретаріатом Підкамінської селищної ради.
Документи на участь у конкурсі приймаються впродовж 30 днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: 80670, Львівська обл., Золочівський р-н, смт Підкамінь, вул. Івана Франка, буд. 1. Контактний телефон: 03266-31244. E-Mail адреса: [email protected]