Підкамінська громада
Львівська область, Золочівський район

Інформаційне повідомлення про пільги на комунальні послуги багатодітним сім’ям

Дата: 20.09.2024 07:42
Кількість переглядів: 261

Інформаційне повідомлення про пільги на комунальні послуги багатодітним сім’ям

 

Родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу в розмірі 50-ти відсотків в межах норм, визначених законодавством.

Документом, що підтверджує статус багатодітної сім’ї, а також дітей з такої сім’ї, є відповідне посвідчення, видане органом соціального захисту.

Пільги багатодітним сім’ям надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (у 2024 році – 4 240 грн).

Необхідні документи для отримання пільги:

  • заява про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги; 

  • заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;

  • паспорт;

  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);

  • посвідчення Багатодітної сім’ї;

  • інформація про членів сім’ї пільговика, на яких поширюється пільга (паспорти, свідоцтва про народження, РНОКПП, посвідчення “Дитини з багатодітної сім’ї”);

  • довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі (у разі оформлення пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу);

  • акт фактичного місця проживання, який видається органом соціального захисту або довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або договір оренди житла (за потреби).

 

Подати заяви та документи для призначення пільги до Пенсійного фонду України можна в один зі способів:

особисто  через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг (ЦНАП);

поштоюна адресу органу Пенсійного фонду України;

онлайнчерез вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або, за наявності технічної можливості, через портал “Дія”.

.

Зверніть увагу! У разі зміни будь-яких відомостей, зазначених в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, або виникнення обставин, що впливають на надання пільг та їх розмір, пільговик зобов’язаний протягом 30 календарних днів подати до уповноваженого органу нову заяву.

Зазначеними обставинами можуть бути, наприклад, відмова від РНОКПП, досягнення дітьми 14-річчя та отримання ними паспортів (ID-карток), зміна прізвища, імені, по батькові, зміна складу членів сім’ї, на яких поширюються пільги; зміна пільгової категорії; зміна переліку отримуваних житлово-комунальних послуг та ін.

Важливо! У випадку надходження повідомлення Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо уточнення персональних даних просимо Вас звернутись до найближчого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України.

 

 СПОСОБИ  подання ветеранами війни заяв та документів  для призначення пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу СПОСОБИ

 подання ветеранами війни заяв та документів

 для призначення пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу

 

Для призначення пільг ветерани війни, які перебувають на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, звертаються із заявою про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу.

 

Важливо! Заяву та необхідні документи та/або відомості ветеран війни може подати:

  • через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (https://portal.pfu.gov.ua);

 

  • через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія) (https://diia.gov.ua/);

 

 

  • через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП);

 

  • до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації;

 

  • особисто до сервісних центрів Пенсійного фонду України;

 

  • надіслати засобами поштового зв’язку на адресу Головного управління.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь